تیغ جراحی روی صورت مشایی
خبرنگار فراری
چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:مشایی, :: 12:0 ::  نويسنده : خبرنگار

 خبرگزاری فارس: اسفندیار رحیم مشایی روز گذشته در بیمارستان پارسیان تهران تحت عمل جراحی Blepharoplasty (بلفارو پلاستی) برای رفع مشکل افتادگی پلک و خشکی قرنیه قرار گرفت.

 

 

یکی از مسئولان بیمارستان پارسیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس افزود: اسفندیار رحیم مشایی روز گذشته در بیمارستان پارسیان تهران واقع در شهرک غرب تحت عمل جراحی  Blepharoplasty (بلفارو پلاستی) قرار گرفت و دیشب در این بیمارستان بستری بود.
وی اظهار داشت: مشایی روز گذشته در این بیمارستان تحت عمل (بلفارو پلاستی ) قرار گرفت که دلیل آن افتادگی پلک و خشکی قرنیه وی بود. لذا برای اینکه خشکی قرنیه و افتادگی پلک وی برطرف شود، این عمل انجام شد و وی دربیمارستان بستری گردید.
وی یادآور شد: این برای بار سوم است که آقای رحیم مشایی در بیمارستان پارسیان تحت مداوا قرا می‌گیرد و هر بار دیابت و قند خون وی کنترل  و چکاپ نیز انجام می شود.
این مقام مسئول ادامه داد: قرار است مشایی امروز صبح از بیمارستان مرخص شود.

Blepharoplasty (بلفارو پلاستی) از لحاظ علم پزشکی اصطلاحا به جراحی افتادگی پلک، جراحی کشیدن پلک، جراحی ترمیم پلک،جراحی جوان سازی پلک و جراحی زیبایی پلک اطلاق می شود. جراحی بلفاروپلاستی معمولا یک عمل سرپائی است و تحت بی حسی موضعی انجام می شود. انجام این عمل روی پلک بالا، باعث بالا کشیده شدن پلک ها و کاهش چین های پیشانی می شود. پف پلک پائین  و پوست اضافی و شل نیز برداشته می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

دل نوشته: با سلام من یه خبر نگار فراری هستم در این وبلاگ خبر ها جدید را ببینید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرنگاز فراری و آدرس kazem64.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.